SEO voor startende bedrijven

Alle bedrijven beginnen ergens. Als ondernemer moet je geduld hebben, maar je hebt wat SEO-vaardigheden nodig om te slagen. Als startende ondernemer moet je SEO gebruiken om wat vrije tijd te hebben om te genieten van het kijken of op casino sites zoals Casino777.

Sleutels tot succes als startup

Als startup heeft u uw doelgroep nodig om uw bedrijf online te vinden. Een van de belangrijkste manieren waarop dat zal gebeuren, is via zoekmachines. Tenzij uw publiek al van u heeft gehoord, zullen ze niet naar uw merknaam zoeken.

Daarom mag zoekmachineoptimalisatie (SEO) geen bijzaak zijn voor startups. In feite zou SEO een belangrijke overweging moeten zijn bij het plannen van uw bedrijf.

Een startup die rekening houdt met SEO tijdens het proces van het ontwikkelen van een businessplan, heeft meer kans om resultaten te behalen door meer samenhangend de noodzakelijke componenten voor SEO-succes in de fundamenten van het bedrijf in te bouwen.

Dus hoe kunnen startups vanaf het begin SEO-succes behalen?

  1. Uw SEO-bedrijfsdoelen

SEO kan u helpen uw bedrijfsdoelen te bereiken. Het doel van SEO is groter dan alleen het genereren van verkeer naar uw website vanuit zoekmachines.

Eigenlijk, afhankelijk van uw bedrijfsdoelen, kan een SEO-strategie die minder verkeer oplevert, maar het juiste soort verkeer, u uiteindelijk meer helpen.

Hier zijn enkele zakelijke doelen die u met SEO kunt bereiken:

  • Meer winst, omzet of ROI (de meest voor de hand liggende langetermijndoelen).
  • Merk herkenning.
  • Een stabiele en groeiende bron van gerichte leads.
  • Langere zakelijke levensduur.
  • Hogere klantloyaliteit.

U ontdekt ook voor welke onderwerpen, motieven en problemen uw publiek belangstelling heeft en welke het meeste zakelijke potentieel genereren. Als het bijvoorbeeld allemaal gaat om het vergroten van de merkzichtbaarheid, is het minder belangrijk om prioriteit te geven aan contentrelevantie.

Uw doel onder deze omstandigheden is alleen om uw merk zo bekend te maken bij het publiek dat ze eerder geneigd zijn uw product te kopen. Deze aanpak is het beste voor bedrijven die zijn gebouwd om problemen op te lossen waarvan het publiek niet volledig weet dat ze ze hebben.

Met andere woorden, als het uw doel is om vraag te genereren, kunt u de focus verleggen van relevantie, behalve in de meest algemene zin, en u richten op trefwoordonderzoek en competitieve evaluatie op welke onderwerpen het snelst het meeste verkeer zullen genereren. Als het daarentegen uw doel is om gerichte leads te genereren, wilt u zich minder richten op het totale verkeerspotentieel en in plaats daarvan investeren in het identificeren van onderwerpen die weinig concurrentie hebben en een hoge relevantie hebben voor uw producten en leadmagneten. Zorg ervoor dat uw zakelijke SEO-doelen duidelijk zijn gedefinieerd voordat u de volgende stappen neemt.

  1. De engine voor het genereren van onderwerpen van uw merk

Vrijwel elke SEO-strategie die u zou kunnen bedenken, vereist dat u regelmatig inhoud genereert, zoals:

  • Blog berichten.
  • Gastblogs.
  • Podcasts.
  • Videos.
  • Afbeeldingen.
  • Tools en web-apps.
  • Loodmagneten.

Dit komt omdat SEO voor een groot deel gaat over het trekken van aandacht in de vorm van links en terugkerend verkeer. U kunt alleen zoveel aandacht trekken met winkelpagina’s, productpagina’s, enzovoort. Daarom heb je een proces nodig om regelmatig ideeën en onderwerpen te genereren die de basis vormen voor je content.

  • Zakelijke freelancers

Alles wat je moet weten over het vinden van en werken met Fiverr Business freelancers.

Uw SEO-bedrijfsdoelen moeten centraal staan ​​in het type inhoud dat u produceert. Een op leadgeneratie gerichte SEO-strategie zou bijvoorbeeld de nadruk moeten leggen op het creëren van leadmagneten die het publiek verleidelijk genoeg zou vinden om contactgegevens te verstrekken in ruil voor, samen met de aanvullende inhoud die hun interesse in die leadmagneten zou wekken.

Als daarentegen uw primaire doel was om meer verkeer naar uw productpagina’s te krijgen, zou u een methode moeten ontwikkelen om blogposts en andere inhoud te bedenken die het klikken om naar een productpagina te gaan de volgende natuurlijke stap zou maken.

En op zichtbaarheid gerichte SEO-strategieën zouden een proces vereisen voor het ontwikkelen van ideeën die een groot bezoekerspotentieel hebben, omdat ze zowel een brede aantrekkingskracht hebben als een beperkte concurrentie en een groot aantal beïnvloeders die interesse hebben en bereid zijn om naar de inhoud te linken.

Hier zijn enkele manieren om onderwerpen te identificeren:

  • Gebruik KeywordTool.io om een ​​grote lijst met suggesties te zien op basis van de automatische suggesties van verschillende zoekmachines (waaronder Google, YouTube, Amazon en meer) die gerelateerd zijn aan een bepaald zoekwoord dat u in de tool invoert.
  • Google Keyword Planner (onderdeel van Google Ads) om ruwe schattingen te krijgen van hoe populair een zoekterm is
  • Als het binnen uw budget valt, een tool als SEMrush om de moeilijkheidsgraad van zoekwoorden te evalueren door de moeilijkheidsgraad te evalueren van concurrenten die zich ook op uw zoekwoorden hebben getarget.
  • Door forums en sociale media-hangouts bladeren die regelmatig door uw doelgroepen worden bezocht om zorgen, problemen, onderwerpen, interesses en subculturele betekenaars te identificeren die de neiging hebben om aandacht en interactie te genereren, en deze onderwerpen gebruiken als startpunt voor trefwoordonderzoek en idee generatie.
  • Houd uw SEO-bedrijfsdoelen centraal, ontwikkel een herhaalbaar proces om ideeën te genereren en zoekwoorden te vinden waarnaar mensen zoeken om uw SEO-inspanningen te verbeteren.