Nieuws

Creatieve consumentenmarketingdirecteur, Google UK
Graham Bednash werkt al zeven jaar bij Google en neemt de verantwoordelijkheid voor het leveren van creatieve strategie en ideeën over het hele merk, search, Pixel, Google Home en Assistant, evenals het landelijke digitale trainingsprogramma van het bedrijf.
Bednash heeft veel van de veelgeprezen creatieve projecten van Google geleid op sociaal, ervaringsgericht, tv-gebied en op het gebied van inhoud, waaronder de 2019-campagne voor Google’s Chromebook en Google Home.
In januari ging Chromebook een samenwerkingsverband aan met Netflix Original in de serie Sex Education om het tweede seizoen van de show te markeren. De samenwerking omvatte een serie minifilms genaamd ‘Wouldn’t Happen with a Chromebook’, waarbij de laptop werd gepositioneerd als de oplossing voor technologische rampen op het werk, op school en thuis. Bednash zei dat het een geweldige manier was voor Google om zijn studentenpubliek te bereiken en een licht te laten schijnen op de Chromebook-functies.
In 2020 zullen naar verwachting 20 miljoen Chromebooks wereldwijd worden verscheept, een stijging van 17% ten opzichte van 2019, een groei die deels wordt gevoed door de verschuiving naar thuiswerk te midden van Covid-19. De omzet van Google UK bedroeg 1,6 miljard pond voor het jaar tot 30 juni 2019, een stijging van 193 miljoen pond ten opzichte van het voorgaande jaar.■Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier Lees meer Vraag info Offerte vragen Home zie website ping More leestip check website Meer lezen klik hier

Chief marketing officer, Microsoft UK
Microsoft beleeft een soort renaissance in 2020. UK CMO Paul Bolt beschrijft het antwoord van de tech gigant op de Covid-19 crisis als het aannemen van de rol van “digitale eerste responders” die de verschuiving naar thuiswerken en het ondersteunen van de NHS mogelijk maken.
Terwijl de teams al tekenen vertoonden dat ze beter presteren dan de concurrenten, zoals Slack en Google Hangouts pre-pandemisch, heeft het drie jaar geleden dat de berichtendienst van start ging, de dagelijkse gebruikerscijfers van 44 miljoen opgeklopt. Een duizelingwekkende 2,7 miljard minuten vergadertijd werden geregistreerd op het platform in een enkele dag eind maart, een stijging van 200% in het gebruik van eerder in de maand.
Op Bolt’s watch heeft Microsoft zijn wereldwijde vaardighedeninitiatief, dat gericht is op het opleiden van 25 miljoen mensen op het gebied van digitale vaardigheden, geïntensiveerd. Het heeft ook partnerschappen met McLaren en Ford gesmeed om state-of-the-art ventilatoren voor de NHS te ontwikkelen. Het bedrijf eiste de derde plaats op in de top 100 van BrandZ in 2020, waardoor de waarde met 30% toenam tot 327 miljard dollar (249 miljard pond).